Divendres al matí vam invertir una hora en opinar sobre la
igualtat de drets entre homes i dones depenent de la feina que desenvolupen.
Vam arribar a la conclusió que hi ha treballs que són més
ben vists per homes que per dones i viceversa, però que això són
estereotips que la gent ha anat assumint amb el pas del temps i que haurien
de desaparèixer de la societat quan abans millor.
També cal afegir
que en una feina en que un home i una dona fan el mateix, l'home és el que
sempre té el salari més elevat, i això sí que és una injustícia que
està a tot el món.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada