diumenge, 6 de maig del 2012

Igualtat laboral


Divendres al matí vam invertir una hora en opinar sobre la igualtat de drets entre homes i dones depenent de la feina que desenvolupen. Vam arribar a la conclusió que hi ha treballs que són més ben vists per homes que per dones i viceversa, però que això són estereotips que la gent ha anat assumint amb el pas del temps i que haurien de desaparèixer de la societat quan abans millor.
També cal afegir que en una feina en que un home i una dona fan el mateix, l'home és el que sempre té el salari més elevat, i això sí que és una injustícia que està a tot el món.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada